Monday, August 8, 2011

Assalamualaikum..

Alhamdulillah harini berbuka dengan seketul ayam masak sambal, ulam timun dan air jagung..sederhana lebih baik kan..

Dia masih bebas?ya...masih belum tertangkap lagi..mula-mula cf masuk rumah baru ni, baru tido 2 malam tingkap ruang tamu cf dah diupil...memang tak boleh tido nyenyak...takut-takut tengah tido ada orang acu parang kat leher...aduh...

Sampai sekarang tak tau sape punya keje tu...Ni satu hal...Yang satu hal lagi kes makcik yang cf citer siang tadi pun sama jugak..

Nampaknya ada insan tak bersalah yang menjadi mangsa makcik tu...dan semoga makcik yang sebenar akan tertangkap dan diberi hidayah...Orang seberani itu hatinya tertutup...cuma Allah yang boleh memberi hidayah pada dia tu...Benar atau tidak kita biarkan kawan-kawan cf (pak polisi ) yang siasat semua ni..

Baca sini untuk tau siapa dan apa yang terjadi.

p/s : minggu ni sibuk dengan assigment dan ujian bulanan murid-murid cikgu Fad.

Sila like di bawah untuk share dengan rakan-rakan anda.Terima kasih.



Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

11 comments:

H.J said...

sibuk eh cikgu..?sibuk pom biar tido cukup..ketat sikit scurity umah tu.

cik najihah said...

erk...janganla cmtu kak..seram nak tido huhu

Pn. Sheila said...

cf diupil tu apa ye...

CikGu Ma said...

cikgu fad jqaf baru jgk ke?

Niena Pengembara Ilahi said...

owh.. psl dia tu .. erm, ntah la... kekadang kalau nk buat sesuatu entri ni kena pastikan 100% kesahihannya, kalau kte salah.. kte bersalah pda org tu,. slagi org tu xredhai kte.. erm... wallahualam

CikGu Ma said...

saya dari negeri hijau kuning a.k.a jelapang padi (",)

aimaniman said...

hie cikgu ke ajar apa sekolah mana.. br nak berkenalan smalam join segmen mr ben kan kan.. ari ni folo n komen balik...

JIJI YU said...

bnayak2 mintak perlindungan ALLAH

Fad said...

Terima kasih semua sbb dtg blog dan komen sini..insyaAllah cikgu akan mengunjungi anda nanti..:)

reza al-razi said...

Sy duk kat kg. Batu 40.. sbk bernam.. Cikgu nie duk sane gak ke?

SITI NOORNADIYANA said...

salam cikgu. 1st time dtg & follow sini. jemput dtg blog yana. salam p'kenalan! :)

http://lurvemycadbury.blogspot.com/