Tuesday, March 21, 2017




Kalau sebut Lazada sape yang tak kenal kan?Website shopping online yang ada banyak pilihan barangan dengan harga yang berpatutan.Family CF memang selalu shopping kat Lazada ni termasuk la CF sendiri.Kalau dah beli pun,mesti nak window shopping lak cuci mata.Sebab Lazada selalu tawarkan diskaun, tu yang CF selalu cuci mata.

Sempena ulangtahun Lazada yang kelima, Lazada ada buat contest untuk blogger.Apa yang menarik, semakin ramai blogger yang join, semakin besar nilai hadiah yang Lazada bagi.CF tak nak join sorang.Nak ajak anda semua join gak. 😊 Contest ni berlangsung dari 1 Mac - 23 Mac 2017.Jom join!

Kat bawah CF bagitau hadiah yang ditawarkan oleh Lazada untuk contest ni :

Kurang 50 Peserta (10 Pemenang) 

1st Prize: 1 x RM300
2nd Prize: 3 x RM200 
3rd Prize: 6 x RM100 

Lebih dari 50 dan Kurang dari 100 Peserta (20 Pemenang) 

1st Prize: 1 x RM500
2nd Prize: 7 x RM250 
3rd Prize: 12 x RM125 

Lebih dari 100 Peserta (30 Pemenang) 

1st Prize : 1 x RM800 
2nd Prize : 12 x RM300 
3rd Prize :17 x RM150 

Kalau anda yang bukan blogger nak shopping pulak, dari 22-24 Mac 2017 Lazada ada buat LAZADA BIRTHDAY SALE.Tolong save date tu tau.Kalau tak rugi la korang terlepas diskaun sampai 90%.Korang boleh klik link ni  http://www.lazada.com.my/birthday-sale/ untuk maklumat lanjut.


😊😊😊😊😊

Untuk Join contest ni CF perlu jawab 4 soalan dari Lazada.

1. Apa yang anda suka tentang Lazada?

Kalau tanya apa yang CF suka tentang Lazada ni adalah 
  • Sebab harga yang ditawarkan murah-murah, selalu ada sale pulak tu.Lazada ni kalau buat sale, bukan sikit-sikit punya sale tau, boleh menyesal kalau tak beli harga diskaun tu 😄
  • Pilihan barang yang banyak.
  • Lazada ni user friendly.Senang je nak pilih barang, dan buat pembayaran.Mudah je.Sesapa yang tak reti beli barang online tu, bole cuba shopping kat Lazada.Senang sangat.
  • Seller Lazada ni bagus.Penah beli barang kat lazada, seller siap tanya, barang puan terima ada apa-apa masalah tak?Dan siap bagi plastik extra lagi untuk pulangkan barang kalau ada masalah.

2. Tiga barang kesukaan Cf di Lazada.

  • Disebabkan Cf nak pindah rumah, jadi Cf cari perabot baru di Lazada,Salah satu yang berkenan di hati adalah katil king ni : 


IS39 Divan Bed with 12-inch Rodi Mattress King Size Set

























  • Cf tengah kumpul duit nak beli jam Gshock ni

Casio G-Shock S Series Ladies Watch Resin Band GMA-S110MP-4A1/GMAS110MP-4A1 Best Gift for Ladies  






  • Berkenan dengan mesin basuh pintu depan ni untuk rumah baru CF :

Samsung WW10K6410 Front Load Washer 10kg










































3. Apa cadangan untuk Lazada meningkatkan mutu perkhidmatannya.


Bagi Cf Lazada sentiasa puaskan hati pelanggan.Barangan murah, diskaun dan pengantaran yang cepat.Cuma pendapat dari pelanggan akan dapat meningkatkan lagi mutu perkhdmatan Lazada.Pendapat CF ialah :


  • Mempertingkatkan pengurusan khidmat pelanggan Lazada supaya setiap masalah yag dihadapi dapat diselesaikan dalam jangka waktu yang lebih cepat.Contohnya refund duit pelanggan mungkin boleh dipercepatkan dari 7 hari ke 3 hari bekerja,
  • Cf pernah dengar ada pelanggan yang masih belum terima barang dari luar negara lebih 21 hari.Cf harap Lazada dapat memperbaiki masalah kurier selepas ini.

Ucapan Hari Jadi untuk Lazada

HAPPY BIRTHDAY LAZADA.Semoga Lazada terus memberi perkhidmatan yang baik kepada pelanggan-pelanggan semua, selalu buat sale dan selalu bagi hadiah kat kami..😄😄 CF doakan Lazada terus sukses.









Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

0 comments: