Wednesday, July 20, 2011




Lapar....:):)
Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

17 comments:

mizzkechique said...

bestnye..

cik pha said...

nkk anggurr!

Niena Pengembara Ilahi said...

mmg geramm tgkkkk isk... teringin nk pergi tapi dekat ngan umah nina pn ada ladang anggur.. kt sendayan, toi rumah tu dikasi sewa :D

Fad said...

niena :kat sendayan tu pun akk dah gi..muahahahaha...

Fad said...

mizz : cf ada bw anggur ni gi sek..nak ke?mkn sama2 ea..hehe

Fad said...

cik pha : wahahaha..kena blanja sume anggur ni camni..huhu

Anak Ulu Cheka said...

nak jugak wehhh

Fad said...

hahaha...tak dpt nak tlg la..hehe

Munna said...

wowowo....syoknya la kalau dapat mcm tu...skali ngap je kot hehe =)

Fad said...

munna :mak ai..besarnya mulut..hahaha

syAzAnA said...

okayy. memang geram dgn anggur tuuu. hehe


#9 Wordless Wednesday!

aimie amalina said...

hayoooo~ kalo ade kat umah ni..gamaknye..x dan buah lag abis dh anggor tu saya kejekan ke peroooot..kiki

Fad said...

syazana :tau xpe..hahaha

Fad said...

amie :haha..xkan mkn pokok anggur kot..haha

ninie_azriena said...

sedap nya anggur !!
minta sikit :)

jom tgk ww ninie pula
http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4-couple-mug.html

Hans said...

lama sudah ku tidak memaka anggur

QaRr JaliL said...

alamak..sabtu ni beli la..nyum2..