Tuesday, July 19, 2011

Assalamualaikum..
Ini entry kilat sebab takde idea..
Minggu ni sibuk dengan aktiviti luar..
Sampaikan penat nak blogwalking..
rindukan niena pengembara cinta tu...ops!
Buat Niena :

"dah sihat ke?maaf akak dah lama tak melawat awak"

Dan pagi ni ada kejutan pulak..


Kehadiran insan yang cf suka...

Nurul Badiah Lai

Cf suka baca blog dia..
Ayat dia guna selamba..tersusun rapi..
Dan ada pengisian...buat otak kita berfikir..
Gedik?ada yang kata dia gedik..
Tapi gedik dia buat dia comel..
Dia freelance model n lawyer...
Dia fotogenik..gambar2 dia sume cantik..
Nak tengok pegi la kat blog dia..
Klik header dia ni..




Ok..salam jumpa lagi..:):)
Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

7 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehehehehehhehee patut la lama xnmpak akak bizi eh.. niena pn bizi gak 4ari ni... :)

Cik Eka said...

semalam pun dia masuk blog eka jugak..hehehehehehe

Santri T.P.I.N.I said...

wah...promosi blog kawan-kawanla...nanti ada masa promo blog abg fadli pulak yer...he3 gurau2 jer dilla.

Fad said...

niena :a'ah..bila bz nak taip entry pun xde idea

Fad said...

abg fadli :yg ni bkn promote..nurul tu top blogger gak...dah ramai peminat dia..

Fad said...

eka :yeke..hehe..seronok la..sbb selama ni mmg suka gi blog dia...tp silent reader je..:)

cik najihah said...

suke die..sebab die x sombong kan