Monday, February 13, 2012

Assalamualaikum..

Benarlah kata pujangga "pengalaman itu mendewasakan".

Semakin lamaku hidup di bumi ini, semakin aku mengenali apa itu dugaan, kesedihan, kekecewaan, keindahan, kebahagiaan..dan aku belajar dari semua ni...aku semakin matang dan tenang menghadapi setiap yang merintangi di hadapan...

Pernah dihujani persoalan oleh adik2 junior...

'kenapa kak fad rileks je?seronoknya kalau saya boleh rileks macam kak fad'

Kamu akan belajar dari pengalaman sayang...

Semakin lama kamu hidup,kamu akan semakin tabah..

Didik lah hati...

Janganlah mengidamkan hidup yang bahagia tanpa dugaan...

Usahlah membayangkan kejayaan tanpa rintangan...

Kamu pasti boleh mengharunginya...

Perlu ada yakin dan semangat yang kuat..

Bersama iman mengiringimu...

Andai tiada iman, andai kau berpaling dariNya, andai kau biar hawa nafsu yang menguasaimu, pengakhirannya pasti binasa....

Ingatlah sayang..ingat itu semua...

Klik like untuk share.Terima kasih
Published with Blogger-droid v1.7.4


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

7 comments:

mizzkechique said...

teringat lagu spring..

♫pengalaman..telah mendewasakan..
mematangkan fikiran..
pahit getir yang pernah dilalui
guruku sejati..♫♪

belajar dr pengalaman tu bgus..

msredcheesecake said...

kalau nak bahagia kita kena usaha kan? dan diiringi doa...

Anum said...

setuju sangat2

Mya said...

sweet entri. thanks atas pesanan kak fad. btw, mya lum beli laptop baru lagi kak :(

H.J said...

makin hari makin tabah kan kak..?hehe

.........cP~ said...

Rasa pengalaman dah banyak dah. Tapi, rasa masih tak dewasa jugak lagi nih. Hmm..

Kancil 8349 said...

kancil suka cari pengalaman kerana banyak benda kita dapat...ilmu dan pengetahuan...samalah dengan berblogwalking...walaupun lama menunggu namun ia satu pengalaman yang menyeronokkan...hehehe...boleh ke macam tu.