Tuesday, November 29, 2011

Truttt...trutttt...truuttt...trrutt.....(hp tetiba berbunyi)

cf : haloooo....

dia:hello...sape cakap tu?

cf : (ait orang ni..dia yang call,pastu x kenal plak..)

sape cakap tuuuu....?

dia :saya jumpa no awak dalam hp saya..tapi takde nama..sebab tu saya call nak tanya...

cf : ooo..fadillah ni..saya tengah kuliah..sori..assalamualaikum..

dia : ok2....w'salam.

Dalam hati ( sape ek tadi..ntah2 kawan lama..mesej la tanya dia..)

SMS

cf : awak sape ek...keje pe..takut kawan lama plak..

dia : saya sufian..keje sendiri..

cf : ( hmm...aku takde kawan nama sufian la..)

oooo...tak kenal la..tq..salam

dia : camana no awak ada dalam hp saya tapi takde nama...awak dok mana eh...boleh kita berkenalan?

cf : ( tak kuasa nak jawab....taktik lama la...apa daaaa..buang duit je sms dia ni )

Ada lagi ek orang camni..ingatkan dah pupus...

Kan ke dia kata dia bekerja sendiri....ni bukan keje sendiri...tapi TAKDE KEJE....wahahaha

p/s : ditaip ketika kuliah..( amaran! jangan tiru..hehehe)

Published with Blogger-droid v1.7.4


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

10 comments:

Aisy Nasiha said...

eh kebetulan pulak..saya pun kena mcm ni mggu lepas, dh cakap tak kenal ALIA yg caller tu cari, tetap dia call 3-5 kali lepas tu.. geram tul...

zareliqa afiqa said...

Memang takde keje kot orang tu.heee :D
Pape pun cakap kat dia,"nice try!" tapi kita dah tau taktik tu.Siyes dia malu gler^^

cIKhA said...

hakhak ade lagi yg guna taktik lama kat zaman moden ni yek

cik pha said...

memang takde kerje sangat lah tuu.nak kenal kenal ni time ktu time 2002 sekarang dh tkde dah semua tu

najihahfara said...

bole pulak camtu kan ..
ish2

Cikgu Ma said...

ayat2 mengorat tu...hhee

jom skodeng..
diari Mia

Puan Eka said...

taktik lama..slalu kena..huhu

ingat kan kengkawan..bila call x nak jawab..bila msj balas

Kancil 8349 said...

hahaha...macam2 cara nak mengurat orang...ndak tahu itu lelaki ke perempuan....hehehe...Kancil pernah terkena sekali...tapi mesej je...ndak plak call

MizzTina said...

haha..cara mengurat yg lama.. hampeh..

Mai said...

Cara lama..semua sama..tade taktik lain ke wahai kaum adam :D