Wednesday, November 16, 2011


Assalamualaikum...

Kawan2,adik2 dan follower...

Banyak entry yang tak sempat ditaip...tergendala tuk di publish..sebab tu cf namakan minggu tergendala..wahaha..

Banyak keje yang bertimbun..bukan atas meja..tapi dalam kepala..sume dah tunggu tuk dikuarkan je..ni plak dinamakan minggu sibuk...assigment kena hantar dah...

Oohhh...cf lupa nak bagitau semua...

Cf ni Guru pelatih KPLI jQAF ambilan Januari 2011..

So sekarang masih dalam latihan...tiap cuti sekolah kena masuk Maktab...hari bekerja plak jalani latihan kat sekolah..( tapi gaya keje cam pekerja tetap..takde beza dari segi keje )...

Tapi bidang guru bukan perkara baru dalam hidup cf...pengalaman dalam bidang keguruan agak lama dah...7 tahun...lama la gak tu kan..dari umur 21...

eh..ok la ek..cf kena cau dulu...

Ada pesanan tuk sume yang datang blog cf, insyaAllah cf akan balas kunjungan...cuma lambat cket ek...maaf sangat sebab banyak keje..

p/s : tengah raptai hari kecemerlangan pelajar..curi2 update..kih3

Published with Blogger-droid v1.7.4


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

8 comments:

Anum said...

good luck cikgu
hehehe :)

fiza said...

Tak per, kerja harus di utamakan.

Smoga menjadi guru yg cemerlang ☺☺

NeoBalanoCarpus said...

oo cf ni ustazah la ek?.

Gen2Merah said...

selamat berkenalan cikgu... pasni boleh dah jadi ustazah JQaf kan.... semoga jadi seorang pendidik yg berdedikasi ya...

cik najihah said...

sempat lagi cikgu ni update ye..hihi

SoLy SoLicious said...

wahh..cikgu..bersemangat waja ha

Niena Pengembara Ilahi said...

oO akak cikgu pelatih ke? hai cikgu .. :D

Mya said...

bznye kak fad. moga urusan dipermudahNya inshaallah :)