Thursday, October 13, 2011

Assalamualaikum...


Bila anak murid menggunakan perkataan bangang sial kat cikgu..
Takde langsung rasa hormat dan sayang pada cikgu..
Sedangkan cikgu itu bukanlah macam harimau..
Tapi cuma seperti seekor kucing..
Yang tegas dan manja...
Ada ke patut dia buat camtu?

Sedih...sedih...





Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

12 comments:

Hani Fakhitah said...

setuju2..dgn pndpt ckgu fad.. bdak2 skrg dah hilang jati diri..

Anum said...

anak murid yang tidak menghormati cikgu
nakalnya

shida said...

tak patut tak patut..huhuhu
bebudak zaman sekarang ni mmg senang terpengaruh..ikut apa percakapan n perbuatan org sekeliling...adeheii..
huk3

mizzkechique said...

hurmm, kang bls balik kata cikgu yg kurang ajar n ajar ank murid jd gitu.. tahan je la yer.. huhu

----- ----- said...

Cikgu fad :

Tapi cuma seperti seekor kucing..
Yang tegas dan manja...

nak tambah skit...
dan comel...
kucing kan comel sangat2...:)
..hehe~~

oli-go said...

cf kena mcm tu ke?sabo byk2 ye...murid zaman sekarang mmg cenggitu..

maszull said...

salam Fad...sedihnya x patut anak murid berkelakuan begitu pada cikgunya tapi sabar jer cikgu...:)

cik najihah said...

budak2 sekarang kak terlebih diajar..

Santri T.P.I.N.I said...

rotan jer...baru tau rasa

Mya said...

budak2 skang makin degil dan berani. kena bertabah hati...

meisnani said...

lalu sini =)

http://meisnani.blogspot.com

Mya said...

beberapa ahli keluarga adalah pengajar, memang selalu dengar cerita budak2 nakal ni. hihi