Tuesday, October 11, 2011

Assalamualaikum..

Agak2 cf la PRU memang dah nampak bayang2...

Sebab sekolah cf ni dah dilantik (che wah!) sebagai pusat PRU nanti...

Dan kakitangan sekolah ni pun diundang ( ayat tak sesuai )menjadi petugas di hari penting...elaun lumayan..sape nak daftar sila angkat kaki...hahaha

Cf pun daftar...ambil pengalaman kan.kan...ambik duit gak..keh3...tapi secara jelas tarikh PRU belum tau lagi bila...tunggu je la ek...

p/s: mesti cf letih giler PRU nanti...huhuhu

Klik bawah untuk share.Terima kasih.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

13 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

wah...rajinnya dilla join jadi petugas PRU.

Anum said...

bestnya

Santri T.P.I.N.I said...

huhuhu kenapa entri baru dekat blog abg fadli tak dapat di kesan dilla?...

Arif Aiman said...

eh2...nak join~ haha.. dok cuti tak tau buat apa ni >.<''

lieynanilaz said...

haha...jadi petugas yerk...mesti bz + penat..tapi berbaloi kot ngan elaun tuh!

Run Away said...

rasa nyer..mcm best jugakan...;d

mizzkechique said...

bagus2.. hehe

Kancil 8349 said...

good luck...semoga menjadi terbaik

Niena Pengembara Ilahi said...

nk join bole kak??

PinKy MoMMa said...

wah kompem jadi antara org yg terbz nanti huhu..

MiNaH nGokNgEk said...

camne nak apply jadi petugas pilihanraya ni???

Mya said...

pernah aktif politik dulu. sekarang cuma pemerhati =)

Amin Khusni said...

smgt sungguh la cf nak petugas spr..tel,msg minta izin .nape tak guna walkietalkie.hehe.yg penting blanja dominos.