Monday, September 19, 2011

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan salam sejahtera...

First time cf update dari samsung galaxy s...tak selesa sebenarnya...tapi tengok abg beben relax je update dari htc dia...huhu...
Arini cf nak citer kisah cf je...anda-anda semua sila jangan bosan...heehe

Pagi yang indah dan dingin seawal jam 6.20 pagi cf meredahi jalan raya untuk sampai ke tempat keje (rutin harian)..cf sememangnya seorang pemandu yang berhemah..bawa keta tak laju sangat pun...keta banyak atas jalan raya...kena berwaspada selalu...

Sambil melayan celoteh kak engku di radio, cf tenang memandu...

Tiba-tiba dalam samar-samar cahaya yang kelam, terlihat kelibat lembaga melintas...hep..hep...cf pasti bukan hantu syaitan...
Dia cumalah seorang wanita yang menyorong basikal di tengah jalan dan telah menyebabkan cf tekan brek mengejut...hon hon!!!!! Cf tekan hon sikit...nasib tak rempuh dia...fuuuhhh!!

Cf bukan apa...dahla cahaya kelam...dia pulak pakai baju gelap...basikal tak berlampu...melintas secara mengejut...lain kali pakailah jaket keselamatan ke..pakai baju kaler ijo ke kan..nampak la sikit batang idung tu..awok tu dahla tak berapa nak cerah...kalo awok dilanggar,hambo jugak yang susah.....

Anda dan saya....berhati-hatilah dan utamakan keselamatan...ingat mengingatkan bukan ke amalan mulia..hehe.

Sekian..wassalamualaikum.
Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

5 comments:

lieynanilaz said...

kadang kita dah berhati2 tapi org lain x pasti lagi..huhu..

cik najihah said...

aah betul cakap lieynanilaz tu..
kadang2 kite dah abes berhati2 tapi org lain pulak spoil

msredcheesecake said...

seb baik tak jadi pepe yg buruk... semua kena sama2 hati2 bila dijalanraya

Santri T.P.I.N.I said...

dilla kena bagi lampu tinggi kalau tempat tu macam gelap sangat...biar nampak sampai kedepan...

Mya said...

itulah. kena utamakan keselamatan dan beringat selalu =)