Friday, September 23, 2011

Assalamualaikum...

Entry ni dari hati....nak jugak tulis walaupun penuh emosi...

"Hati sape yang boleh tenang kalau tengok seorang anak diperlakukan sebegitu rupa...dimana kasih seorang ayah..dia tak layak dipanggil ayah, papa, abi, daddy dan yang sewaktu dengannya la...

Cf memang tak boleh bersabar lagi dengan perangai seorang lelaki ni...cf perlu dedahkan pada semua orang..biar semua tau sifat kebinatangan dia..

Sape yang tak emosi kalau depan mata cf ni dia rogol anak dia...yes!dua biji mata ni nampak...dan dia pukul isteri dia sampai lumpuh...dan jadikan anak dia hamba seks..

Layakkah dia digelar ayah?si anak larikan diri dari rumah....jumpa dengan orang kampung untuk mengadu...tapi betapa malangnya bila anak ni difitnah oleh ayahnya...dan yang tak boleh tahan, jiran dan orang kampung percaya giler dengan ayah jahanam ni!

Akhirnya si anak dipukul dengan lebih kejam dan dirogol lagi...tak sangka manusia sekejam ini wujud di malaysia ni...dia bukan manusia yang duduk kat gua...bukan dari zaman batu...dia educated...jangan terkejut kalau cf katakan dia bekerja sebagai doktor...ya!ini bukan rekaan...kisar benar!"

Kisah benar ini cf alami sendiri...sejak kelmarin...memang membuak rasa marah...anda juga boleh merasai lonjakan emosi ini dengan mengikuti kisah lanjut dalam drama SOFFIYA pukul 7 malam di Tv3...tak caya tengokla...

Hehehe



Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

14 comments:

Anum said...

geramnya anum tgk cerita tue cikgu
geram sangat2 dengan perangai ayah yg macam binatang

ArulchelseA said...

pandainyaaaaa...pandai promot cite ni.. kih kih kih..

QueeN TerataI said...

blm sempat lg nk tgk citer soffiya tu walau dah 2 episod berlalu... erm...

Myera Nyera said...

(pengsan) hahak adoy ingatkan bebetul lah tadi.

hajar said...

ermmm... tertipu mak... huhu

Tentang Kita said...

masih tidak bersempatan tgk drama tu...

syaz@rozelt said...

mcm best je cte nie..nnt nak 'tonton' la..hehe

mizzkechique said...

eeeeeee...geli tau tgk perangai bapak dia tu.. ms dia amik viagra tu lg xboleh blah.. dush..dushh.. nk tombok tutttt dia..

kotak bulat said...

xnak tgk cite mnyakitkaan ati..

shaliza khairi said...

haha. da agak da, mesti cerita yg kat tv3 tuh. hehe. baik punyer intro! =)

Atiqah Wadiah said...

haha~igtkan apa td..kat ostel x der tv..wuwuwuwu :"(

cik najihah said...

x de tv dlm bilik huhuhu

Bell said...

hahaha..igtkan betul2 dpn mata..dalm tv rupenyer..skrg dah kurang masa lah nak manja2 dgn tv.hik9

si kiut lavender said...

tergigit lidah bila tgk ayat terakir tuh...sakit + gerAM....