Sunday, August 7, 2011




Luar biasa cantik

Assalamualaikum...

Hajat di hati nak tido kejap..Tapi sebelum tido biasa la, cek facebook dulu..mana tau ada pesanan penting dari kawan-kawan.

Selak-selak dan terbaca satu tajuk entry yang menarik perhatian mataku yang dah mengecil ni..

Budak-budak zaman sekarang ni, memang dah anggap benda ni biasa...keluar dating? biasa la tu..terpegang sikit-sikit, ala..biasa la tu...tak sengaja..duduk rapat-rapat, takde rasa bersalah pun...biasa la tu kan..

Teringat kata-kata seoorang ustaz cf dulu bila kami ajukan fenomena macam ni..dan kami kata :

" biasalah ustaz..zaman sekarang ni memang macam ni"

Jawab ustaz :

"Ini bukan biasa..Ini luar biasa"

Fahamlah maksud ustaz tu..benda yang maksiat ni tak boleh pandang biasa-biasa je..kalo tak ia akan jadi kebiasaan yang bila kita pandang, kita buat dek je..

Kala semua orang yang bercinta buat macam ni alangkah indahnya..


Sila klik bawah untuk share dengan rakan-rakan anda.Terima kasih.


Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

10 comments:

syahiraaghani said...

betul toh. budak2 zaman skrg dose toh mcm xpentg dah bagi dorg. ish

H.J said...

gedik nak kapel la tu...terpengaruh nga movi biasanya..aha

Zie said...

memang luar biasa jom like

http://sayangkudinadania.blogspot.com/2011/08/jom-like-gambar-ni.html

akoo pae said...

huhu btol2..ini spatotnye dianggap luar biase kan..
tp kite dah tbiase ngan mende2 camtu..haish~
mintak dijaohkan.

sekamar rindu said...

salam..

siapalah yg bersalah..?

cik pha said...

dunia sekrang semakin canggih manggih kak,semua benda nk dicuba,semua bnda nk ditry..dan akhirnya menghancurkan diri sendiri

anismelon said...

suke kak entry nie..suke gak entry yg akan backlink kan toh..nice sharing..:)

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

masyaAllah. lawanyaaaaaa gambar tuuuu ^_______________^

Fad said...

Terima kasih semua sebab datang blog cikgu dan tinggalkan komen...insyaAllah cikgu akan melawat anda di sana ye..hehe

.:. Amna Collection .:. said...

mmg luar biasa...sbb diorang dah terbiasa... takut gak nagn budaya luar baisa ni yang jadikan diorang ingat dunia ja... akhirat lupa... nauzubillah....