Wednesday, July 20, 2011

Assalamualaikum.. Macaron oh macaron..geram giler la...dah lama nak post pasal mende ni..tapi terlupa je...

Jangan la kalian salah sangka pasal macaron ni..manis sangat?mana ada..cf makan sedap je..baru beli aritu..sedap..tak manis sangat pun..sedang-sedang je rasa dia...Nak tau tak cf beli kat sape?jeng3x..


http://awinmacarons.blogspot.com/

Aritu masa nak beli kawan satu sekolah cf bagitau, "isy..akk beli macaron ke..manis sangat la kak..tak termakan saya..pening kepala makan benda tu"

tapi beli gak disebabkan terpedaya dengan entry budak becok ni..y
g garang n sore kuat cam cf gak..kat bawah ni :








Nak tau pasal entry macaron eka klik header eka kat atas ni ea..


Ternyata segalanya benar belaka...MACARON AWIN memang sedap...huhu..dah bis dah cf makan..nanti nak order lagi...sebab rumah awin ngan sek cf dekat je...nak citer pasal macaron tak retila..korang klik jela belog cik eka tu ea.....kat bawah ni gambar macaron awin..



psstt...akk curi gambar eka ni...
(akak tak sempat snap gambar macaron akak sebab dah ngap masa dalam keta lagi)

Tata....assalamualaikum.




Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

16 comments:

aiEz said...

sedap ke cf?xpnah makan..agak kasihan..huhu

fa said...

owh.. ngee :)

Fad said...

aiez:hehe..beli la..tp mhl cket..

Fad said...

fa :hehe...kalau bkn kerana fa, akk x masukkan la entry ni..haha

~Sya~ said...

pnah makan tp tak jatuh cinta pun..heheh..beli kat ikano

Fad said...

sya :haha...tak suke ea...cf suka la..sbb dia chewy..:)

Cik Eka said...

oo curi gambar eka...muahahahaha

hehehe..ni kes malas wat entry ni yer.takpe2 meh la ke blog eka..

kata eka becok eh..haha

Alya Esprézzo said...

teringin jugak nak makan macaron nie!! huhukk..ouh akak nak amek banner alya? boleh :)

Niena Pengembara Ilahi said...

nina xpanah makan benda ni, nampak cam kaler ngan crayon hehe

cik najihah said...

aiiii sedapnye macaroon

Fad said...

eka :hehehehe..jjgn marah ye...mmg eka becok la..baca blog n fb eka pn dah tau..hahahaha...tp yg best eka baik hati..(ayat pujuk balik ni)

Fad said...

alya :tempahla cpt..nti posa dh xley mkn siang..xpuas nti..hehe..oh..banner?hehe..xreti nk letak

Fad said...

niena: haha...sbb kaler dia terang2..sedapla...kalo tgh mulut pahit,sebu2 best mkn ni

Fad said...

najihah:hehehe.cpt la order

Cik Eka said...

hahahaha..ni nak pujuk balik lah ni..belanja cream puff sepuloh bijik..haha

Fad said...

eka:hahaha...kuat mkn upenya bdk nii..kering la poket epal..haha