Thursday, July 3, 2014

Assalamualaikum




Bila dah puasa ni mesti ramai yang nak cari tempat makan yang best untuk buka puasa kan...yeaahh!
Awal jun haritu CF bersama Sahabat Media berpeluang menghadiri launching Buffet Ramadhan di Klana Resort Seremban.




Dengan tema Citoraso Sosodap Klana, Klana Resort Seremban menjanjikan keunikan berbuka puasa dalam suasana pasar malam.Meriah!!Macam2 jenis lauk pauk melayu, kuih tradisional, dessert yang enak, pencuci mulut, kambing golek...semua ada...

Antara jenis juadah yang ada adalah :

  • Kambing golek
  • satay
  • masak lemak cili api
  • daging salai
  • makanan laut
  • aneka sayur
  • aneka kuih tradisional
  • aneka buah-buahan
  • aneka kek dan dessert
  • coklat strawberry 
  •  

Ni cuma antara makanan yang CF ingat la...banyak lagi sebenarnya...Apa kata korang datang sendiri ke Klana Resort Seremban ni...mesti korang pening nak makan apa..banyak sangat jenis makanan dan lauk pauk  yang disediakan...

Harga pulak camana?haaaa...murah je..dewasa rm60..kanak2 rm30 sahaja..

Nak tau tak kalau korang datang dengan group,korang lagi boleh jimat...Sebab ada promosi yang pihak hotel buat iaitu tawaran 9+1.Setiap tempahan untuk 9 tetamu (dewasa ) bayaran dalam 1 resit, tetamu yang ke 10 akan berbuka puasa dengan PERCUMA.Best kan? Kalau ikutkan memang harga yang sangat murah sebab menu yang korang akan dapat ni sedap2 dan banyak.

Kemudahan surau korang jangan risau.Bilik sembahyang disediakan siap dengan imam sekali tau untuk solat berjemaah maghrib, isyak dan terawih.

Selamat menjalankan ibadah puasa. :)










Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SEDAPNYA ALA2 KG

Cik Puan Eka said...

mcm sodapp jo ni ha kak hehehe