Monday, December 9, 2013


Assalamualaikum. ..

Cuti cuti sekolah ni mesti ramai yang pegi becuti kan...

Pegi pantai..jalan2..pastu muka sunburn...Samala macam cf ni...gelap habis muka...
Kat sini cf nak bagi petua murah je nak rawat sunburn iaitu dengan vitamin c shaklee..
Kalau anda beli vitamin c shaklee ni boleh tahan 6 bulan..jimat kan!! Ok...jom try hilangkan sunburn ikut cara ni :

♥ Ambil sebiji vitamin c shaklee

♥ potong 3

♥ Ambil 1 bahagian dan simpan 2 bahagian tadi untuk digunakan lagi nanti

♥ Hancurkan vit c dan rendam dengan sedikit air

♥ Tunggu sehingga lembut dan terus letak kat muka jadikan macam masker

♥ Buat sampai nampak hasilnya...

Mudah kan??

Selamat mencuba!!

Untuk pertanyaan berkaitan shaklee anda boleh hubungi saya di sini..saya sedia membantu anda untuk sihat dan cantik..
Published with Blogger-droid v2.0.10


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

2 comments:

msredcheesecake said...

Mmg penggunaanya macam ni atau eksperimen sendiri ni?

cikgu fad said...

Ini yang diberitahu oleh senior shaklee. Saya pun tengah amalkan..vit c memang elok untuk kulit...bagus juga guna bahan semulajadi macam tomato..tepek kat muka buat masker...tapi vit c 500mg ni mengandungi 7 biji buah oren..so camana nak tepek 7 biji oren atas muka untuk dapat khasiat yg sama kan... hehe