Thursday, June 30, 2011


Assalamualaikum..dah tau psl isu ni?
Sbnrnya sy ada terbaca pasal wardina join BERSIH..tp xingat katne..isu yg ni plak psl blogger upload gambar wardina masa dia xpakai tudung dulu2....sume dah maklum, dah lama wardina pakai tudung ni...jadi, pic dia xpakai tudung tu 1 aib bg dia, keluarga dan anak2..gambar2 wardina masa zaman kejahilan dia tu mmg mustahil dia nak delete sume..tp kita jgnla publish lg gambar yg ada tu...bg sokongan pada org2 cam dia nak berubah...kita publish aurat orang, dosa tercalit sama pada kita...layan gambar wardina pakai tudung ijau kat bawah ni..
cantik warna ijau ni..nak cari 1 la...haha...:):)





Okey...layan biter ni....sumber dari kosmo online...Zassss...

" Pengacara popular Wardina Safiyyah Fadlullah, 32, memberi tempoh 14 hari mulai semalam kepada pengendali blog yang mengaitkan dirinya dengan Parti Keadilan Rakyat supaya mengeluarkan gambar dan artikel berkaitan dirinya daripada blog tersebut.

Menurut Wardina dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang sekiranya pengendali blog terbabit masih berdegil dan engga berbuat demikian.

Ujar pengacara Malaysia Hari Ini (MHI) di Tv3 itu, blog tersebut telah memuat naik gambarnya semasa tidak memakai tudung yang disifatkan sebagai menghina dan memalukannya.

"Saya mempunyai anak dan suami.Membuka aib saya pada masa dulu sedikit sebanyak memberi kesan kepada mereka.

"Jadikan kisah saya sebagai tauladan dan saya berharap hal ini tidak terjadi kepada artis-artis lain ( yang kini memakai tudung ) ", ujarnya pada sidang akhbar disini semalam.

Baca yang ni plak....

Kepada Wardina, bagus dan tahniah pada anda yang cuba berubah ke arah yang lebih positif..dan terima kasih sbb beri tempoh dan peluang 14 hari tuk blogger tersebut..mungkin dia xsengaja dan xterjangka entry tersebut akan mengaibkan wardina...

Mungkin entry blogger tu bagi kesan gak kat anak n suami wardina..tetiba nampak orang publish entry terbaru gambar mama diorg nampak aurat...anak2 suka bertanya..kadang2 soalan pelik2 je budak2 skrg ni...kalau nak tau kebijakan budak alaf 21 ni jom camping kat sekolah saya seminggu..hehe...okies...babai..:):)

Categories:


Blogger separuh masa | travel | food review | Lifestyle | Love Art | Photography. Contact me dilamin82@gmail.com

6 comments:

kotak bulat said...

sebb tu kena berhati-hati dengan apa yg kita tulis kan..


p/s : blog ni ok je.. :)

YanaMIB said...

klu dh tyg gbr dia xpakai tudung mmg sah sah la buka aib org..xdenya istilah xperasan or xde niat..apadaaa itu blogger..buat malu bloggers jek..huh!


eh eh..salam perkenalan tn tanah! =)

Fad said...

KB : betul3...jgn singgung perasaan orglain..tp blog tu mmg pns..dia selamber giler tyg pic wardina yg seksi..

Fad said...

yana : bukan xpakai tdg lg..tp xpakai suar pnjg..huhu...sy tgk pun malu...

haha..salam perkenalan juga..:)

ChibimarukO said...

ooo xtaula pulak pasal berita ni...astagfirullahallazim..xnak dh la post gambar2 sapa2 yg buka aurat even sedara sendiri...kak fad tq bg ingatan...

Fad said...

shima : sama2 na..akk pun bg ingatan pd diri sndiri ni..kdg2 kita alpa..manusia kan cpt lupa..:)